reklama

Národná banka Slovenska-ďakujem za krásny zážitok....

Tak som sa vybral do tejto slávnej štátnej ustanovizne, o ktorej sa v poslednej dobe tak veľa popísalo v novinách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dôvod bol veľmi prozaický, mojej mame sa podarilo natrhnuť 50 E bankovku v zipse penaženky a potrebovala ju zameniť. V banke sa to žial nedalo a kedže pracujem relatívne neďaleko, bol som "ponuknutý"( čo nespravíte pre vlastnú mamu :))isť a spraviť velký barther-výmenu.Trochu poznám naše štátne kancelárie preto som vykročil až po 1 v domnienke, snáď už majú po obede, kávičke a bankovku mi zamenia.Prešiel som cez veľké otáčacie dvere(ako v Titanicu-sama ocel) a prešiel k informačnému pultíku kde sa pýtam pána, ktorý sa tvaril, že ho hróóóózne vyrušujem:Reprodukcia rozhovoruA (Ja): Dobrý deň.B(On):........(Nič). (ok myslel som si, aj mňa ráno naštval sused)A: Potrebujem vymeniť poškodenú bankovku, kde sa to prosím Vás dá?B: Tu , ale musíte príst v pracovnej dobe.A: Ja už mierne podráždene (Je asi 13 15 v utorok-teda normálna pracovná doba 90% Slovenska) A to je kedy prosím Vás?B: MEDZI 7 A 11.Bez slova som sa otočil a odišiel. Len pripomeniem, že NBS je jediná banka, ktorá tento servis poskytuje a na celom Slovensku má asi 2-3 pobočky.Vivat Slovakia

Jan Mezei

Jan Mezei

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne smutok... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu