reklama

MHD

Nie dnes sa nechystám písať o nedokonalosti Bratislavskej MHD

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O tej sa už písalo veľa a určite sa ešte veľa bude....Chcel by som písat o trošku inej veci ktorú som si všimol dnes ráno ked som cestoval do práce. Často cestujem autom, dnes bola malá výnimka- najprv vlak, potom električka smerom k centru. Jedna vec ktorá ma zarazila bola takmer nepriateľskost ľudí okolo mňa. Uvediem malý príklad- usmejte sa na niekoho a automaticky ste nenormálny , uchyl, maniak , alebo niečo podobne. Kam sa podelo normálne ľudské "dobré ráno". Ak sa opovážite vojsť do MHD a vysloviť niečo podobné ľudia si vás iba podozrievavo premeriavajú, nikto neodpovie. Ak sa aj nájde niekto kto sa opováži odpovedat, vačšinou si iba niečo zamrmle pod nos. Ľudia sa vzďalujú navzájom jeden od druhého, vyrastajú bariéry, v práci sa snažíme skončiť čím skôr , rýchlo nakúpit a hor sa domov k "bedni". Nenájdeme si takmer čas na rozhovor a otázka "Ako sa máš?" má veľmi často odpoveď "Rýchlo...." Skúste sa zamyslieť kedy ste sa naposledy s niekým porozprávali, povedali mu o tom ako vás štve šéf ( naštastie mojím bossom je žena a vychádzame spolu celkom dobre :))), ako nestíhate , nedarí sa vám a pod. Ked dnes večer prídete domov , pohladte deti vezmite fľašu vína ( toto nie je reklama na alkoholizmus, ani na jedno krásne mestečko spod Malých Karpát), otvorte si ju s partnerom a povedzte mu aký bol váš den, čo vás potešilo a naštvalo. Nebojte sa , riady počkaju dozajtra:)) Dobry pokec....P.S. Najprv som chcel písať o tom čo som si všimol ráno v električke ( pozdravujem spolucestujucich z 13) a vidíte kde som skončil...

Jan Mezei

Jan Mezei

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne smutok... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu