reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jan Mezei

Jan Mezei

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentalne smutok... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Národná banka Slovenska-ďakujem za krásny zážitok....

Jan Mezei

Národná banka Slovenska-ďakujem za krásny zážitok....

Tak som sa vybral do tejto slávnej štátnej ustanovizne, o ktorej sa v poslednej dobe tak veľa popísalo v novinách.

  • 23. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 4
Dnes si zomrel...

Jan Mezei

Dnes si zomrel...

Dnes si zomrel.... a ja ti už nikdy nepoviem , ako ťa mám rád...

  • 9. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 816x
  • 5
Piatok

Jan Mezei

Piatok

poobedie a

  • 29. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 0
Ani o Róbertovi, ani o moratóriu ani o kríze

Jan Mezei

Ani o Róbertovi, ani o moratóriu ani o kríze

Nechcem písat ani o jednej z týchto veci, viete prečo?

  • 19. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 502x
  • 3
Martin alebo ako sa rodi novy zivot...2

Jan Mezei

Martin alebo ako sa rodi novy zivot...2

Pre vsetkych, ktory citali moj prvy clanok z rana- pisal som ho okolo 9 00....

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 1
reklama
Martin alebo ako sa rodi novy zivot...

Jan Mezei

Martin alebo ako sa rodi novy zivot...

Prepacte , ze pisem bez dlznov a mekcenov, naozaj sa mi s ty nechce prave teraz zatazovat. Dnes rano sa mi stalo nieco uzasne...

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 664x
  • 4
Zelený ujovia

Jan Mezei

Zelený ujovia

Nie všetci zelený ujovia ,ktorý zastavuju normálnych vodičov sú nenormálny....

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 580x
  • 4
MHD

Jan Mezei

MHD

Nie dnes sa nechystám písať o nedokonalosti Bratislavskej MHD

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 442x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu